Media Sosial

Bukan Sekadar Melepak di kedai mamak,tapi Sebaran Infomasi terkini, Isu Semasa, Kontroversi, Gosip, Artis tempatan dan Antarabangsa, politik dan dunia sukan

Berkongsi Ilmu

Bukan Sekadar Melepak di kedai mamak,tapi Sebaran Infomasi terkini, Isu Semasa, Kontroversi, Gosip, Artis tempatan dan Antarabangsa, politik dan dunia sukan

Saluran Informasi

Bukan Sekadar Melepak di kedai mamak,tapi Sebaran Infomasi terkini, Isu Semasa, Kontroversi, Gosip, Artis tempatan dan Antarabangsa, politik dan dunia sukan

Kontroversi Terkini

Bukan Sekadar Melepak di kedai mamak,tapi Sebaran Infomasi terkini, Isu Semasa, Kontroversi, Gosip, Artis tempatan dan Antarabangsa, politik dan dunia sukan

Berita Sensasi

Bukan Sekadar Melepak di kedai mamak,tapi Sebaran Infomasi terkini, Isu Semasa, Kontroversi, Gosip, Artis tempatan dan Antarabangsa, politik dan dunia sukan

Wednesday, April 16, 2014

Iklan Libresse Di Nuffnang


Thank you nuffnang

http://www.nuffnang.com.my

Terima kasih Nuffnang . Dah lama nuffnang tak bagi ads. Harini pihak nuffnang ada bagi iklan Libresse kat RCKB. terima kasih sekali lagi kerana memberi peluang kepada RCKB.
Thank you very much Nuffnang


Libresse® strongly believes in celebrating ONE thing –the joy of being a woman. We’re committed to helping women today feel secure and confident in whatever they do. And that’s our everyday mission.

Tuesday, April 8, 2014

Rakan Noda Isteri Rakan 4 Kali Ketika Suami Dalam Keadaan Mabuk

Padah sikap suami gemar mabuk sehingga tidak sedarkan diri, isterinya pula terpaksa menanggung azab apabila wanita malang terbabit mendakwa dia dirogol rakan suaminya itu dalam kejadian berlaku di rumah pasangan itu di sebuah pangsapuri di Taman Sri Batu, di sini.

Malah, rakan suaminya itu juga dikatakan mengambil kesempatan setiap kali mangsa tidur dan lelaki hidung belang itu yang juga dalam keadaan mabuk, menceroboh bilik wanita terbabit.

Difahamkan, dalam laporan dibuat mangsa, kejadian malang itu berlaku empat kali dan kali terakhir minggu lalu dan setiap kali dirogol, wanita terbabit dikatakan dalam keadaan separuh sedar berikutan dia mengambil beberapa jenis ubat.

Menurut sumber, mangsa bekerja sebagai operator pengeluaran dan berusia lingkungan 30-an mendakwa menjadi mangsa rogol rakan suaminya itu setiap kali mereka mabuk.

“Wanita terbabit mendakwa suaminya kerap membawa pulang rakannya dalam keadaan mabuk.
“Apabila mabuk, dia mendakwa suaminya pasti tidak sedarkan diri dan kesempatan itu diambil rakan suaminya apabila dia merogol mangsa,” katanya.


Monday, March 17, 2014

Anak Melayu Call Girl

Disebabkan limpahan wang yang mampu diraih dengan mudah juga membuat ada antara tiga beradik liar dari Georgetown, Pulau Pinang itu rela menjadi " Awek call girl " bagi dengan melayan lelaki kaya, kacak dan berkereta mewah hingga ke ranjang.

AIZA (bukan nama sebenar), 26, anak ketiga dari lima beradik:
"Hidup saya mula menjurus ke arah perbuatan seks bebas bermula sejak usia 17 tahun selepas berkenalan dengan Saiful yang ketika itu berusia 18 tahun dari Alor Setar, Kedah.

Ketika itu saya bukan saja bangga menjadi teman wanita kepadanya disebabkan dia dikenali ramai di tempatnya tetapi Saiful yang selalu memberi wang dan membelikan pakaian berjenama menyebabkan saya mula gelap mata dan rela mengorbankan dara kepadanya.

Saya masih ingat semasa kami menyambut satu perayaan dan selepas melihat persembahan bunga api, Saiful mengadu tidak boleh memandu kereta kerana mengantuk dan memujuk saya supaya menginap di sebuah hotel tiga bintang.

Saya masih mentah ketika itu hanya menurut saja katanya, malah dia berkata akan menyewa dua bilik berasingan tetapi apabila tiba di hotel, dia beritahu semua bilik sudah penuh dan hanya ada satu bilik saja.

Pada malam itu jugalah mahkota diri saya diragut Saiful, malah kami beberapa kali terlanjur.

Bermula hari itu, kami sering melakukan perbuatan terkutuk itu, malah pernah beberapa kali melakukan seks dalam kereta berhampiran sebuah stadium di Alor Setar.

Saiful anak orang kaya kerana bapanya seorang ahli perniagaan terkenal. Setiap hari Sabtu, kami akan bertemu dan setiap kali kami berjumpa sekurang-kurang RM200 pasti masuk kocek.

Jumlah itu bagi saya yang hanya seorang pelajar tingkatan lima adalah cukup besar dan sebab itu saya tidak kisah untuk membiarkan dia meratah tubuh saya.

Setahun selepas berkenalan dengan Saiful, hubungan kami putus selepas dia melanjutkan pelajaran dalam bidang perniagaan di sebuah kolej swasta apabila dipaksa bapanya.

Saya yang seperti ketagih hubungan seks kemudiannya bertaut kasih pula kepada seorang pemain muzik berkumpulan yang terkenal, Azlan.

Hubungan saya dan Azlan hanya sekadar untuk melempiaskan keinginan seks masing-masing dan bukan kerana cinta.

Azlan juga seorang yang agak kaya, kacak dan digilai ramai gadis ketika itu membuatkan saya bangga diusung ke sana ke mari ketika dia melakukan persembahan jelajah negeri.

Saya berpisah dengan Azlan dua tahun kemudian dan selepas itu saya mula memburu lelaki kaya dan hidung belang tanpa mengira usia, namun tidak bagi lelaki biasa dan tidak berduit.

Ibu dan ayah tidak pernah bertegas dengan saya dan mereka hanya memberi teguran dan nasihat supaya meninggalkan kehidupan penuh dosa itu.

Pada usia remaja, saya tidak perlu bekerja seperti rakan yang lain, telefon saja lelaki yang saya kenal, mereka akan memberi saya wang dengan hanya perlu melayan nafsu dan tuntutan batin mereka saja.

Pada suatu hari, saya mendapat panggilan telefon daripada beberapa rakan yang mendakwa video seks mirip wajah saya tersebar di internet.

Saya tidak tahu siapa yang menyebarkannya kerana saya sudah tidur dengan beberapa lelaki dan akhirnya saya mengambil keputusan menetap bersama kakak sulung saya yang tinggal bersama teman lelakinya di sebuah rumah di Cheras, Kuala Lumpur.

Ibarat lari dari mulut buaya, masuk ke mulut naga, saya sedari sikap kakak dengan saya sama saja. Sebut sahaja nama kelab malam, semuanya kami tahu dan kakak yang bekerja di sebuah butik pakaian juga memperkenalkan rakannya kepada saya, malah ramai juga yang sudah 'cuba' saya.

Dua bulan kemudian, saya bekerja di sebuah butik kecantikan sebagai mengisi masa lapang pada waktu siang. Dengan wang gaji, saya membeli sebuah kereta supaya nampak mewah bagi mengaburi mata lelaki.

Jika lelaki itu kaya, tinggi jugalah habuan yang akan saya dapat asalkan melayan mereka sebaiknya.

Kadang kala, terbit juga penyesalan di hati saya mengenai tahap pendidikan, pekerjaan dan seluruh kehidupan saya.

Ada rakan yang saya jumpa sudah bertudung dan mengenal tikar sembahyang sedangkan saya, membaca surah al-Fatihah pun sudah lupa.

Kakak kedua saya sering menghubungi saya dan kakak dengan menasihatkan kami supaya pulang ke pangkal jalan tetapi semua itu saya balas dengan gelak tawa.
Kini, saya tidak pasti berapa lama lagi kami adik-beradik akan terus berada dalam keadaan tersesat begini, adakah Tuhan akan mengampunkan dosa kami yang sudah jauh tersesat ini."

Tuesday, March 11, 2014

Gambar peribadi tangungjawab sendiri

Gambar awek atau gadis melayu bogel makin tersebar di beberapa laman blog. Gambar bogel tersebut juga didakwa merupakan gambar peribadi dari telefon bimbit yang tanpa sengaja diupload oleh pihak tidak bertanggungjawab.

Menurut kajian, dipercayai teman lelaki kepada gadis melayu ini adalah orang yang bertanggungjawab atas penyebaran gambar bogel kekasih mereka. Ada yang sanggup meminta gambar bogel dari kekasih sendiri untuk jadi tatapan. Namun, apabila sudah putus cinta pihak lelaki akan mengugut untuk siarkan gambar peribadi mereka di internet.

Kepada kaum wanita, anda dinasihatkan supaya tidak memberikan gambar seksi atau peribadi anda mahupun kepada teman lelaki anda.

Tuesday, January 21, 2014

Untuk Bacaan 18sx : Peringatan Untuk kaum lelaki sahaja

Peringatan untuk kaum lelaki sahaja.  Jangan suka kencing merata-rata. Kata orang ikut kan je,padahnya kita tak tahu. Perhatikan foto dibawah. Jangan la jadi mcm ni. Tak pasal-pasal cacat seumur hidup.


Monday, January 13, 2014

Bangga Update Facebook Selepas Kena Raba

Pelajar bangga update status facebook selepas kena raba dengan teman lelaki. Macam-macam perangai sekarang ini, status macam ini pun di muat naik ke laman sosial.
Bangga kena raba

Posts Terpanas